Ännu en dag =D

Hej, nu är det snart slut på den här dagen. Imorgon blir det jobb igen så jag får itne sitta uppe hela natten.
Idag så vaknade jag upp bredvid pälsk, sedan så knata jag till jobbet och började mitt pass kl 11. Dagen flöt på, var lite segt ett tag för att det var inte så mycket gäster idag som det brukar vara. Folk ligger väl hemma i sängen och är bakis hela dagen. Inte jag! Var på bio med pälsk och såg Iron man 2 istället, mys! I alla fall. Idag kom Dragon till mej och ville prata...så vi gick in på kontoret och då trodde jag han först skulle klaga på mej men det visade sej att han var mer än bara nöjd med mitt sätt att sköta jobbet. Bara 4 arbetsdagar på nya jobbet och han ville utveckla mej till handledare och vidare upp i karriärsstegen. Han berättade att han redan efter första dagen hade sett vad jag kunde och han tyckte jag var extremt snabblärd och duktig i jobbet (han har typ snacakt bra om mej hela veckan för alla på jobbet). Hur som helst så ska jag nu vidareutbildas till handledare =D fatta att jag är glad nu!

Nu ska jag se klart på familt guy :) btw jag ska få pappas bil när han köpt den nya ^^

Kommentarer
Postat av: Jessan

hade inte ni gjort slut?? förvirrad.

2010-05-02 @ 16:15:43
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0