Älskar listor

Är det något som jag tycker är riktigt kul så är det att fylla i listor om mej, vet itne varför men aa det är kul =D så jag tänkte göra som säkert alla andra gör...kopiera listor från andra bloggar, i detta fall kissie XP



Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2

Vad tycker du om kärlek? Något jag inte vill vara utan men det är ett heltidsjobb vilket amn inte får glömma!

När kramade du någon sist? Johan nyss typ

Saknar du någon speciell person?
Saknar mamma lite, skulle nog behöva en mor och dotterdag!

Har du svårt för att bli kär? Ja men lätt förälskad

Är du singel? NEJ!

När fick du senast en komplimang? Idag på jobbet baldn annat, igår liksom i arbetet!

 

 

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Ja

Hånglat med nån riktigt ful: Tyvärr ja :(

Hånglat med fler än 50 pers: Nej!!!

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Varför skulle ajg, gillar varken cocktail av dricka eller slämm!

Gjort något riktigt dumt? Många gånger!!

Gjort något du verkligen ångrar? Har hänt, men det ändras i slutändan till något bra...

Åkt ambulans? Nä men fick det nästan i lördags =O

Gjort nåt olagligt? Om olagligt räknas som att köra rattfull på mc utan varken A eller B kort så ja...

Fått din mamma att gråta? När vi bråkat

Slagit ner någon? Slog nästna ner kajsa en gång när vi var typ 6 år gamla.

Skämts över dina föräldrar? Nej, pappa ibland kanske?!

Sagt jag älskar dig och menat det? JA!

Tar du droger? Sällskap är min drog!

Dricker du? Tröttnat totalt just nu om man inte räknar 1 glas cider/vin till maten.

Vilka kläder sover du i? Huddinge: snobben linne och shorts (sovpyamas typ) Högdalen: trosor

Vad hatar du verkligen? När mina vänner/familj/pojkvän inte går ihop och jag måste välja eller anpassa mej mycket för att folk inte ska sura ihop...

Är du ensam nu? Är inte hemma...

Vill du gifta dig? Vet inte, om vi inte delar ekonomi XP

Vill du ha barn? Ja

 

 

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? April...

Såg dig gråta? Johan efter att jag kom hem från sjukan...

Fick dig att gråta? Läkarna och jag själv som bara ville hem men dom släppte mej inet för ens efter 8½ timme

Du delade en dricka med? Johan när jag råkade ta fel glas, annars mins jag inte.

Du gick på bio med? Johan och såg Iron Man 2

Skällde på dig? Pappa

Sa någonting till dig och vad var det? Va?! (svaret jag fick när jag frågade Johan vad det senaste han sa till mej var)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Ja

Kramat någon? Om man inte kramas så dör man!

Pussat någon? Om jag inte får pussar så dör jag!

Köpt någonting? En ben&jerry för mina sista pengar till Johan...fast ajg fick 2 annanaser tillbaka

Sjungit? Nä det tror jag faktiskt att jag inte gjort

Saknat någon? Har inte hunnit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0