Uppe nu

Hej på er, sitter i min säng (på sandras halva...interngrej) och har Exa som ryggstöd (en hund), ska sova snart men tänkte dra en sammanfattning av dagen
  • Gick upp strax innan 6
  • Tog taxin (som var en minibuss) och åkte till Arlanda
  • Tog flyget kl 9 till Lycksele
  • Landade och tog taxi in till byn och där satt jag på Sibylla från halv 11 till kl 16, kollade på massa filmer på datorn och sedan kom Catte och Kenneth och hämtade mej, vi åkte hem till dom
  • Var hemma hos dom strax innan 20 (vi handlade och fixade innan vi åkte till dom)
  • Åt pizza och glodde på TV samt snackade lite om vad som ska planeras inför tävlingen som Kenneth ska på
  • Gick till huset som jag ska dela med Nora (en tjej som praktiserar här) och började bädda m.m. (ska sova på Sandras sida ;) )

(sandra läs inte det överstrukna för ditt eget bästa Puss<3)




Det kommer en tysk till oss i helgen och som ska med på tävlingen tillsammans med Kenneth MEN om Catte och Kenneth inte gillar honom skickar dom hem honom direkt och så får jag ta hans plats och åka 100mil med slädhund tillsammans med Kenneth! =D ja ni läste rätt HUNDRA-100 mil med släde!


Nu ska jag sova för det är en dag imorgon också ^^ måste ju sköta jobbet vettni ;)
Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

joo men man ser ju aldrig några änder under vintern :P inte jag iaf.

Min sida av sängen! :O

HAHHA ofta jag inte läste det xD fyfan vad jag också vill! :O

Hälsa alla så sjukt mkt :)<3

2010-03-03 @ 07:45:10
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0