Rose har gått och blivit hälsosam och tråkig =O

Usch, vad jag mår dåligt! Inte sjuk utan för att ajg fortfarande är vaken =O asså det är fredagkväll, klockan är just nu 22:33 och jag har skitdåligt samvete för att jag sitter uppe fortfarande och inte sover, dessutom äter jag chips och dricker läsk! Fan Nora har gått och lagt sej för säkert 30 minuter sedan och det borde jag också! När man är här uppe i fjällen ocharbetar så är det (iaf för mej) viktigt att komma i säng tidigt, speciellt om man ska jobba dagen efter (och är en Stockholmare som inte är van vid frisk luft, vilket gör att man fortare blir trött). Sen har jag nog blivit lite för hälsosam (Johan lär ju älska det jag skriver nu men han läser ju inte min blogg så han vet inget...eller så läser han den fast jag inte får veta det). Men iaf, jag rör mej skitmycket varje dag, äter ordentligt (äntligen) och sen så stretchar jag så jag inte blir så stel (som jag varit i flera år nu!) och sen lägger jag mej i tid (typ 22 och går upp 8 heeeelt utvilad och pigg). Få se nu hur jag blir när jag kommer hem igen, stel som en pinne, seg och äter typ en gång om dagen...Får väl ta tummen ur röven och visa att jag inte tänker bli så.

Det är på ett sett jävligt skönt att vara här uppe, får tid för mej själv och bara fokusera på mej! Kanske kan få lite rutin på min vardag trots att jag är arbetslös så fort jag kommer till sthlm igen. Har dock lovat Johan att söka jobb till en godisaffär, han har redan snackat med dom och sagt lite fina ord om mej så jag får väl gå dit med ett CV ändå =)

Nu måste jag fan stänga datorn, vill hinna varva ner lite och läsa min bok, sedan blir det nanna kudde ^^

Natti på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0