I Hemavan

Hej, sitter på flygplatsen och har lyckats ansluta till deras internet, här är dom generösa till skillnad från arlanda för där måste man betala för internet om man vill komma längre än deras arlandahemsida...

Jag åker på standby idag, skillnaden mellan standby och inte är att dt e mycket billigare ätt flyga så (sparar den här gången typ 700kr) fast om man flyger standby kommer man bara på planet i mån om att det finns plats så man har ingen garanterad biljett om att man kommer på flyget men Catte ringde till hemavans flyg och dom sa att det bara än sålänge är 4-6 passagerare som ska med så det finns gott om plats för mej =)

Mitt plan avgår om typ 40 minuter och sen är jag på Arlanda 20:20 om allt går som planerat, såg just mitt plan köra förbi i fönstret så det är iaf inte försenat =)

Kommer sakna människorna och vovvarna, vill inte riktigt hem men jag ska jobba i sthlm så aa, finns inte så mycket att välja på, fick iaf 10 underbara dagar här uppe. Att köra in valparna var RIKTIGT kul, speciellt när jag tappade skorna XD berättar mer om det sen.

Nu ska jag göra lite annat på internet innan avgång så jag kan inte blogga mer :P Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0