Första rasen sedan jag började jobba för en vecka sedan (lunchrast räknas inte)

Nu är det första gången jag inte har något att göra. Eller aa i en halvtimme, ska sedan ut och mata tävlingshundarna och sedan hoppas vi på att Kenneth och Catte ska komma hem från ögondocktorn i Lycksele så vi kan packa det sista i bilen. Jag ska inte med på tvälingen för att tysken inte var en idiot XP men istället kommer jag hem tidigare eftersom jag ska jobba lite i Stockholm lite innan jag åker till USA.

Saknar älsklingen som fan så jag längtar tills jag får träffa honom på söndag ^^
Nu tänkte jag göra lite andra grejer på datorn innan "rasen" är slut.

Höres

Kommentarer
Postat av: jessan

oj har du varit där uppe så länge? :O :D har du roligt då?

2010-03-10 @ 19:39:15
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0