=( =)

Fick nyligen veta att jag inte fick Grönalundsjobbet =( för mej är det ett stort nederlag, ville verkligen ha det!
Man får väl se på den ljusa sidan...Jag följer iaf med till Åland i sommar =D

Om inte det var så att jag skulle resa imorgon så hade jag nog suttit och storbölat nu. Inget jobb efter USA, min älskling är 6 tidzoner bort och jag har ont i huvudet. Men The Silent Way skjuter undan all sorg just nu, kommer bli sån frihet att få resa bort, bara jag! 2-3 veckor med hundar och människor som alltid får mej att le!

Bilverkstaden har fortfarande inte hört av sig, hoppas dom blir klara snart annars går jag ner till centrum ett tag och tittar lite.

Ikväll kommer jag ha massor att göra, kommer behöva städa rummet, pussa bebbarna, packa, krama mamma osv osv hoppas jag inte kommer isäng allt för sent!

Kommentarer
Postat av: jessan

ROSE HAR DU VARIT PÅ GRÖNAN AUDITIONS? Jag ska ha det den 18e.. hjääälp miiiig

2010-03-01 @ 18:32:09
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0