Det blir ju ändå skit i slutändan!

Hej, är som vanligt skittrött och ska sova snart, tänkte ta ett mer utförligt inlägg när jag kommer hem till Stockholm istället om allt som hänt här uppe, idag har jag kört massa skoter, kört in några valpar och sedan bakat SKITGODA kakor =D

Nu till rubriken
Sofie (S) , jag (J) och Catte bakar kakor i köket...
När vi håller på med smeten (som är brun)
J: Det ser ut som BAJS!
S: Varför säger du bajs hela tiden?
J: För att det blir ju alltid bajs/skit i slutändan... (tänkte inte på vad jag egentligen sa)
S: HAHAH slutÄNDAN!!!  XD XD

Hahaha klockrent där!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hahahah XD

2010-03-11 @ 17:23:59
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0