Bowling x2

Tja, igår kom Niklas, Peter och Linnéa hem till mej och vi åt tacos och hade skit trevligt, senare på kvällen så tog vi bilen till Heron och kollade på Madagascar 2, fyfan vilken rolig film det var och en gång skrattade jag så ja höll på att drunkna när jag satte drickan i halsen. Hur som helst så skulle ajg kunna rekommendera den här filmen för dom som gillar att skratta =)
Efter filmen fick vi syn på bowlingbanorna så vi tog en runda innan vi tog bilen hem igen... Gissa vem som vann!? =D (mee)

När vi kom hem så började vi spela corron (eller hur fan det nu stavas) det är ungefär som biljard...
Inte för ens halv 4 blev det tyst och vi somna. Linnéa, Peter och Niklas klagade på att jag snarkade =O

På morgonen så åt vi frukost (popcorn från igår) och sedan spela vi corron tills vi kom på att vi kom på att vi ville bowla igen men Linnéa som bor i Norrtälje var tvungen att åka hem. Vi andra tog bilen till Åkershov och bowlade. Boysen bjöd mej på både korv och bowling....okeeej det där lät fel. Tolka det hur ni vill men jag tolkar det på ett operverst sätt!!!
Jag förlorade bowlingen den här gången men fick första pris ändå XP

Nu är jag med älsklingssandra och vi ska försöka plugga till provet om fåglar imorron. Hej sålänge ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0