Sega söndag...

Hej, nu sitter jag här och är huuuur seg som helst. Kollar på när pappa,
mamma, Christer och Lena sorterar bland farfars gamla saker.
Snart blir det väl så att jag får resa på arslet och hjälpa till med
middagen vilket jag inte ser fram emot. Det är sjukt hur seg man kan vara.
Igår när jag var hos Ronny så kollade vi på skräckfilmer till typ 2 och sen sov vi.
Den sista filmen var sjukt fladdrig och jätte dålig i slutet för man blev heeeelt förvirrad.
Sen sov vi till halv 1 =O jag vaknade av att hans kusin sa att "flingorna är skitstora".
Trodde han menade att flingorna som man har till mjölken
va stora men sen fattade jag att han menade snöflingor =O
snacka om att jag flög upp ur sängen och ville kolla hur mycket snö det var.
Det var verkligen JÄTTE flingor.

Vid 1 så åkte jag hem och Ronny följde mej till tåget.
Jag hann med ett tidigare tåg så jag kom tidigare till Stuvsta men
pappa orkde inte hämta mej så det blev till att gå hem i snöstormen. Btw, när tåget kom
in på perrongen så bromsade han för sent så första och andra dörren hamnade
utan för perrongen så han fick backa tillbaka en bit.
Aja det är väl sånt som händer ibland. När jag gick hem så snöade jag igen typ.
För att tänka på något annat än att det var svinkallt så ringde jag Ösarn och snackade
med honom tills jag nästan kom hem.
När jag kom hem hade Christer och Lena redan kommit, fick 400kr i födelsedagspresent
av dom =)

Nä, nu ska jag lägga upp lite roliga bilder på bilddagboken =O någon kommer slå mej när vi ses ;)
*host*ösarn*host*

Kommentarer
Postat av: Saraah

Hahaha :P

Skulle gärna hjälpa dig, men då skulle många av mina kompisar försvinna med tanke på att dom e fjortisar xD Hehehe :P

2008-11-17 @ 19:29:35
URL: http://loveamisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0