Nu jävlar!

Nytt löfte! Jag har funderat lite angående killar. Jag har ju varit på massa fester den senaste tiden och kommit fram till att jag tänker inte söka nån jävla bekräftelse. Jag måste kunna stå på egna ben! På varje fest har alltid någon kille börjat stöta på mej och jag har inte varje gång men någongång visat intresse tillbaka, varför? Jo för bekräftelse, det betyder ju att jag börjar bli bekräftelsenörd. Jag tänker inte bli den idiot som jag var förut.
Jonathan hade en önskan och det är att jag inte skulle bli någon bekräftelksenörd igen efter att han lämnat mej. Det är en av hans önskningar som jag tänker följa, inte för hans skull utan för min egen! . Jag SKÄMS för jag är inte en sådan. Det var jag för 2,5 år sedan men när jag träffade Jonathan så la jag av och bara för att det tagit slut mellan oss så tänker jag fanimej inte gå tillbaka ner i det jävla träsket!

Regler
  • Jag tänker inte flirta med någon kille
  • Jag tänker inte ta emot några komplimanger om det inte är så han inte flirtar
  • Jag tänker inte kyssa någon kille
  • Jag tänker inte sova med någon kille
  • Jag tänker absolut INTE ha sex med någon kille
Detta gäller fram tills dess jag blir kär i någon kille och det där med sex existerar inte om jag inte har en fast partner (btw så har det ju inte existerat heller den senaste tiden som singel)

Jag har två bästisar och det är Kajsa och Sandra, dom är mina idoler och jag ser upp till dom som fan, jag vill vara som en blandning mellan dom och det håller jag redan på att bli och det är jag glad för. Jag blir bara säkrare och säkrare för varje dag. Jag älskar Sandra och Kajsa och jag behöver inte bekräftelse från någon annan än dom!

Älskar er så jävla mycket!! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Du är min underbara lilla sötnos! Försöker att alltid finnas här för dig!

Älskar dig<3<3<3

2008-11-29 @ 17:15:42
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0