Mår piss idag också

HEj alla, idag mår jag dåligt igen. Jag saknar en viss person som jag absolut INTE får sakna...Va ska jag göra. Har mått såhär i ett dygn men jag mår varken bättre eller sämre...Jag saknar personen så det gör ont! VARFÖR!?!?!?!
Att vädret är så dåligt att man tror att det snart är kväll gör ju inte situationen bättre någonstans. Inatt drömde jag igen men det var inte lika jobbigt som förra natten. Jag hatar att drömma ibland för det kan ta flera timmar innan jag är återställd igen och i det här fallet har det tagit över ett dygn.
Jag behöver dej Sandra!! Du får mej ALLTID att må bra. Jag kan komma helt förkrossad till skolan och så kommer du och hoppar på mej som en galen hundvalp och sen har man glömt allt skit som hänt =D
 Jag vet inte hur jag skulle kunna klara mej utan min Sandra <3

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Sötis!!!! Försök att inte tänka. Även om det är svårt. Försök tänka på allt bra. Gröna kryss Rose, gröna kryss! :)

Jag älskar dig min Rose<3

2008-11-29 @ 17:17:53
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0