Måndagen efter....

Tja, sitter hemma i fotöljen och tittar ut över den mysiga vintern. Snön ur och det är MASSOR av snö ute, kanske ska ta en promenad senare. Idag valde jag att inte gå till skolan idag för att jag är hostig från i helgen, jag får alltid ont i halsen, blir lite hes och hostar. I vilket fall ska jag åka till Sandra idag och plugga till hundprovet som är på onsdag samt pussa på Sandras bebbar.


Tänkte berätta lite inte helgens händelser. Till att börja med så var det ju maskerad här i Huddinge i fredags. Jag klädde ut mej till smurf och var helt blåmålad. Jag kan ju säga att jag var den mest extremt utklädda av alla ;)
Det var iaf en rolig fest och Kajsa min älskling fick ihop Poffe och Sandra riktigt bra där ;) vi dansade som fan och skrattade och hade kul. Sen så kom vi hem typ halv 3-3 på morgonen och då gick vi och la oss. Sandra och Poffe fick skeda i min säng och kajsa och jag sov i min obekväma bäddsoffa =P men vad gör man inte för världens sötaste par ^^

I lördags så var det ju fest igen, några från festen i fredags skulle komma då också men dom bangade för dom hade druckit för mycket och hade värsta baksmällan, jag fattar inte hur dom lyckas? Vet dom inte vart deras egen gräns går efter 100:de gången? Aja, jag var aldrig bakis någongång under helgen vilket är riktigt skönt ;)
Tillbaka till lördag...Vid 8 så började festen men det var itne för ens strax innan 9 som folk började komma. Det var några som kom lagom till 8. Under kvällen drack vi en del, dansade så huset hoppade och hade allmänt trevligt bara  ^^ (sandra den galningen hon racade runt i heela huset och fick för sej att klättra på taket (högsta punkten på huset e över 10 meter, inte så kul om man ramlar ner där) men vi hann stoppa henne varje gång. Vid halv 1 började folk röra sej hemåt för att sista bussen gick 00:40. Det var ganska tråkigt och festen god för ungefär en halvtimme men sen var den igång igen och då mitt i natten vid 2 så fick vi för oss att göra fyllekäk som vi va ett gäng som delade på. Det kom också nytt folk till festen då. Sedan festade vi till kl halv 5 på morgonen och sen gick vi och la oss men somna inte för ens 5-halv 6 för det va 2 killar som var sååååå jobbiga och fattade inte att jag ville sova själv. Sandra där emot va nog uppe till efter kl 6 men det är en annan historia... =O

Igår vid 9 så vaknade jag men gick inte upp för ens kvart i 10 och då började jag städa och fixa. Sedan kom poffe upp och hjälpte till och efter ett tag kom Sandra också =) vid 11 halv 12 drog alla utom Sandra (och jag ;) ). Vi fortsatte att diska och plocka undan det sista och sedan åt vi frukost. Vid 12 kom mamma hem och då körde vi sandra till stationen och sen slängde mamma och jag sopor, glas, ölburkar m.m. och sedan åt vi lunch. Min brorsa var hos grannen hela dagen så jag fick en stund att bara vara med mamma och det var riktigt skönt. Vi gick en promenad ner till vivo och köpte frukt och lök. Sedan gick vi hem och började med middagen. Efter middagen så gick jag, mamma och erik en promenad. I början var det ganska kallt men efter ett tag hade man fått upp värmen och då var det bara skönt att vara ute. När vi kom hem hade pappa kommit hem från fjällen så vi satte oss och åt smörgåsar m.m. till sent på kvällen. Sedan så gick vi och la oss.

Bästa gänget. ser ni mej? ;)


Världens gulligaste par! VARFÖR BOR DU I DALARNA POFFE????!!!


Sandra är nog lite kär tror jag...MINST!


Här är vi så jääääälva packade asså...ja hur färgen i jessicas ansikte kom dit vettefan =O ;)

Nä nu är det nog med bilder kolla in min bdb istället =)

Tänkte berätta en liten kul grej innan jag avslutar detta inlägg. När jag skulle ringa hit lite folk till festen i lördags så sa Kajsa "du kan väl bjuda jakke?! *blinkblink* ;)" och ja kollade på henne och såg ut som ett stort frågetecken. "vem fan e jakke?" tänkte ja...HAHA sen så lös det upp för mej, det är ju jonathans brorsa XD jag hade glömde bort jonathan och ännu mer hade jag glömt bort jakke och fyfan va glad jag blev att jag hade glömt bort jakkes existens.


Kommentarer
Postat av: Sandra :)

HAHAH :D det var riktigt roligt! :D

2008-11-24 @ 13:18:29
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0