Inte min fredag...

God förmiddag eller hur man nu säger. Vaknade för typ 50 minuter sedan
men värsta ångesten och hela köret. Sitter nu vid köksbordet och håller
på att bli döv på mitt högra öra för att undulaterna väsnas så in i helvete!
Jag drömde bara jobbiga drömmar inatt och det jobbiga var att jag trodde
verkligen att jag inte drömde så ni kan ju gissa hur bra jag mådde på en
skala 1-10 när jag vaknade och upptäckte att allt bara varit en dröm.
Bröt typ ihop och började gråta och hela köret...
Vad jag drömde behöver ingen mer än Kajsa och Sandra veta.

Nu ska jag nog ta och göra nått att äta, smidigt av mej att borsta tänderna innan jag ätit! =O
Aja vi hörs hej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0