Idag har jag...

...varit i skolan =)
Inatt sov Sandra hos mej och när vi kom till bussen kom vi på att den hade gått för 5 minuter sedan så vi började gå till busshålpllatsen som gick åt andra hållet för att kolla när den bussen går. Just då kom våran buss som då var försenad 5 minuter så vi hann med den och kom 10 minuter innan vi började så vi hann i tid =)

Vi gjorde inte så mycket mer än att snacka om guidning första lektionen sen var det lunch och deen var ingen höjdare. Av dom 5 rätterna som man kunde välja på så var alla riktigt vidriga så jag åt typ inget och det var väl inte så smart eftersom det var 1½ timmes idrott efter lunchen. Jag är stolt för jag var väldigt aktiv då. Först ville jag inte vara med och hade ont i ögonen men det försvann.

Efter idrotten så tog jag en turkdusch och sedan åkte jag till Kajsa och slappa där lite och sen när jag skulle hem så va tåget försenat 10 minuter så jag dampade ur lite men kunde fördriva tiden med att snacka i tele med Ösarn. När jag kom till HUddinge visade det sej att bussen hade gått för 7 minuter sedan och jag orkade inte vänta i regnet i 23 minuter så jag ringde mamma och bad henne hämta mej.

Sen käka vi pyttipanna och sen satte jag mej vid datorn. Nu sitter jag och snackar skit med halva klassen från grundskolan ;)

Bye sålänge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig Rose :D fortsätt uppdatera så jag har ngt att läsa ;D

2008-11-11 @ 21:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0