Helgen

Tja, den här helgen är typ den enda helgen som kommer vara en lugn helg med film och mys men eftersom den här är lugn så kommer nästa vara ännu vildare.
Denna helg=ingen fest. Nästa helg=2 fester...
Hur som helst. Igår så åkte jag Sandra och Sandra och kollade på agilitybanan som vi skulle haft en agilitytävling på idag. Den blev inställd för det var rena lervällingen. Sedan åkte ena Sandra hem till sej och jag följde med den andra Sandran hem och sen kom alex dit. Alex och jag drog sedan till affären och köpte godis och sånt och kom hem lagom till att Idol skulle börja.

AAHHHH VARFÖR ÅKTE INTE JOHAN UT!!!! Då sa Sandras pappa att han vet att Johan skulle komma 5a så det betyder att han åker nästa vecka och om han inte gör det så dampar jag ur. Då tänker jag löpa amok i stan och skjuta vartenda fjortisäckel så han inte längre får några röster ;)

Sen kollade vi också på "V som i Vanetta" eller va filmen nu hette. Den har jag sett förut men hade typ glömt hälften typ.
Vid halv 3 släckte vi lampan och sen vaknade vi typ 9-10. Just nu sitter Sandra (och jag) och gör idrottsplaneringen som kommer bli super bra =P

Så fort jag orkar ska jag åka hem och fixa mej m.m. och sedan åka till kungsängen. Fatta hur jävla mkt jag kommer åka kommunalt i helgen. Till och från sandra, till och från kungsängen. Det e typ 1000timmars restid känns det som för att jag kommer tyå få åka själv. =(

Aja, imorgon kommer min farbror och hans fru för att fira min födelsedag som var för en halv månad sedan =O
woohoo jag är 18 åch och en halv månad XD


Nä nu ska jag nog göra nått vettigt (inte) så vi hörs senare. Puss hej ^^

Kommentarer
Postat av: Saraah

Hahahahh, ja att du ska skjuta varenda fjortis, då får du nog hålla på länge, med tanske på hur många fjortisar det finns xD

Men det e ju drf Johan inte åker ut :O

Hata hata hata, hehe xD

2008-11-15 @ 19:32:56
URL: http://loveamisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0