Firar att det varit helg...

Hej, vet inte vad jag ska skriva men det blir nog bra. Kan ju börja med att berätta att jag är hos Sandra, vi har pluggat sååå bra =P och nu sitter vi och äter godis, chips och dricker cola, vi firar hur lyckad helgen varit nämligen ;o)

Jag satt och smsade me peter för en stund sedan och då sa han att under 2 dygn har jag skickat över 120 sms till honom. Jag vill inte veta hur många ja skickar till Kajsa per dag för jag smsar med henne typ heeeeeela tiden, skulle gissa på minst 150 per dag asså =O sen smsar jag med andra också så dt lär vara mellan 150-200 sms per dag =S nä jag är inte smsnarkoman. Sen har jag fått erbjudande av comviq att få 3000 fria sms per månad om ja fyller på me kompis 195 kr så då lär ja stackars Sandra bli bombad också XD

Nä nu orkar jag inte skriva mer för jag har inget att skriva =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0