.

Hej, sitter här i fotöljen i vardagsrummet med datorn och lyssnar på vinyl 107 (det var sjukt länge sedan) och sen ibland kollar jag ut och ser all underbar snö som kommer töa bort under torsdag och fredag :'( den lär väl inte komma tillbaka för ens efter nyår...som vanligt.

Imorgon ska jag ha prov i sällskapsdjur-hundar och jag har typ inte pluggat nått alls men det blir nog bra, ska läsa på ikväll och imorgon. Men innan jag ska plugga ska jag och pappa åka till woody i stuvsta och köpa färg till mitt rum =D och sen kanske jag, Sandra och Kajsa börjar spackla och sånt =O

Jag måste fråga mamma eller pappa om någon eller båda vill gå promenad med mej för jag älskar att gå på promenader på vintern när det är snö ute ^^ så mysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0