Bara för att Sandra tjatar :P

Hej, äntligen uppdatering ;)
Mest för att Sandra tjatar så mycket
det är så att jag är så otroligt lat på att skriva
Jag orkar inte berätta allt som jag har gjort de senaste veckorna, ni kan ju kolla in bilddagboken Lillagris90 om vad jag har gjort för det skulle bli 1000 inlägg och varje inlägg skulle vara lika tjock som sveriges lagbok =P

Just nu kan jag ju berätta att jag och Sandra är här i mitt rum och lyssnar på min favvo radiokanal (107,5) bara för att man kan dansa till typ alla deras låtar.

Sedan så sitter jag och snackar på msn med Nille-pille och Ösarn ^^ det är mina boys det. Tyvärr har ju Per så sjuuukt jobbiga arbetstider (7-16) så han måste sova så tidigt och sedan så är han innerboende så han har ingen dator då men den 16 Januari så kommer han få sin nya lägenhet så då har ni ett till ställe att leta efter mej på...Per, Sandra, Kajsa, Hemma...Ja det är väl där jag håller till. Minst är jag ju hemma.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, typiskt när man börja komma igång...Jag får väl komma igen imorgon med ett bättre inlägg och lite mer intressanta saker att berätta.

Eller jag kan ju berätta att jag däcka satan på lektionen idag och jag snarka typ och prata i sömnen =O hoppades ingen hörde för jag vaknade av mej själv av att jag lät typ, tur det då XD
Senare på dagen så va jag övertrött men istället för att somna så började jag skratta åt allt och alla så min lärar dampa lite på mej.

Btw så måste du sandra hjälpa mej i veckan att fixa min blogg design, den kan för fan inte se ut såhär heller =O

Natti natti på er alla

En dagens bild(er) också från i lördags ;)



Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Duktig flicka :D

Ja fan jag hjälper dig ;)

2008-11-11 @ 18:00:23
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: kusin

varför har du klätt ut dig till smurf hahaha :P

2008-11-13 @ 11:07:45
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0