Äckelonsdag

God morgon, klev nyligen upp ur sängen. Har drömt hela morgonen om min jävla äckelvaccinations spruta som jag skulle tagit i morse men sen kom jag på att jag skulle inte hinna nu på morgonen så jag tar det imorgon istället. Hoppar den enda äckellektionen då och åker in för att ta den sista jävla äckelsprutan.
Jag hoppar även över äckelelevstöd för jag ska ändå plugga till mitt äckelprov som jag har i eftermiddag.

Min äckeldag kommer känns lång tror jag...
  • Först ska jag duscha och sen äta och plugga.
  • Vid 11 går äckelbussen och då ska jag åka till äckelskolan och
    äta äckellunch för jag orkar inte laga något själv.
  • Sedan 12:20 ska jag och äckelklassen (okej dom e inte äckliga alls men ändå) befinna oss på
    naturhistoriska för att vi ska kolla på en äckelutställning om homosexuella djur.
  • Sen ska vi tillbaka till skolan och ha äckelsvenska
    med äckelsofia som är så äckeltråkig...
  • Sen har vi äckelprov i sällskapsdjur-hund som
    säkert kommer gå åt helvete men hoppas på bättre resultat än G iaf!
  • Så fort provet är gjort ska jag åka till jobbet och knyta typ 200 äckelrosetter som någon ändå kommer att slänga igen när kvällen är slut...
  • När jag kommer hem ska jag, Sandra och Kajsa kolla bland lite äckelsaker som kajsa ska få till som lägenhet och sedan ska vi redigera äckelfilmen som ska vara klar den 4 då den ska visas upp under äckelredovisningen för klassen..
Nä, nu orkar jag inte äckla mej längre. Är det någon som har en aning om hur många "äckel" som finns i det här inlägget? Puss hej

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Haha jag gillade ditt "äckel-tema" skarpt! :D och om jag inte är helt dum i huvudet så finns det 21 "äckel" i texten, wihoo! ;)

2008-11-26 @ 22:43:51
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller helt med Anna ;D jovisst är det 21 "äckel" i texten :D

2008-11-26 @ 22:56:48
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0