Abstinens!! (eller hur det nu stavas)

Helvete vad jag har stooooor lust att göra något jag
verkligen verkligen VERKLIGEN inte borde göra.
Asså jag skakar så jävla galen har jag blivit men NEJ!!!
Jag ska försöka vinna över mej själv för en gångs skull
även om jag själv är en otrooooligt svårt motståndare
och envis så inihelvete! Om jag mot all förmodan gör
det som jag inte borde göra kommer jag antingen bli
SKKIIIIITTTT GLAD
eller så kommer jag må MYCKET
MYCKET MYYYYCKET x1000
sämre än vad jag redan gör.
Bättre att ta dt säkra före det osäkra...
...och må som jag redan gör?

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Nu gör du mig lite orolig här... :O

2008-11-29 @ 17:18:45
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0