166 sms

Nä jag smsar inte ofta alls...
Jag satt just och snackade med Ösarn på msn...han sa att han hade
166 sms i sin inkorg so mvar från mej =O och det första skickade
jag till honom i måndags. 166 sms på en halv vecka 8|
Sedan har jag smsat med andra personer oxå. på mitt andra nr har
jag säkert över 100sms som jag skickat under en vecka och
sen så har jag säkert smsat Ronny 100 sms och Kajsa 150 sms...

Sedan början av december förra året har jag skickat hela 14 471 sms och 68 mms 8| och sen på min andra mobil har jag säkert under en vecka skickat över 100 sms...

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Hahhah :P sjukt mkt! ;D

2008-11-13 @ 21:52:46
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0