Natten dröm och dagens bild

Hej alla, idag har jag inte gjort ett skit, ja mår inte ås bra faktiskt, Im agen alltså. Sen så saknar jag Jonathan men jag har börjat vänja mej vid att han är borta vilket är ganska skönt för då slipper jag må så dåligt för att han inte är med mej.

Idag hade jag bara en lektion 9:40-10:40 men jag vaknade 10 minuter innan jag slutade för dagen så jag missade lektionen, hade sjukt ont i magen igår kväll och mådde jätte illa =( ställde en hink vid sängen ifall olyckan skulle vara framme men det var den aldrig.

Inatt sov jag hela natten utan att vakna. Iaf som jag mins det. Jag drömde att jag blev jagad av en rådjursbock ner i vattnet där det fanns någon svart/röd fisk som va jätte farlig. Så ja va tvungen att springa/simma jätte fort för att inte fiskarna och rådjuret skulle hinna ikapp mej. Det var svårt att se fiskarna eftersom vattnet var jätte grumligt. Men tillslut efter att gjort en U-sväng ute i vattnet sprang ja tillbaka in till stranden och då tog fiskarna och åt upp rådjuret. Då hittade jag två sälungar, den ena va svart och jag tyckte den mer såg ut som en köttbullegosedjur än nått annat och den andra ungen såg ut som mitt gosedjur "sälen". Aja jag fick ta hand om de två så att inte fiskarna skulle ta dom och sen drömde ja massa annat.

Dagen bild blir därför på mitt sälgosedjur som ja haft sen ja var jätteliten...

image59
 ...och en bild på när jag var jätteliten, och åt kex =P

image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0