Min dåliga uppdatering

Hej,  idag har jag varit i skolan i två timmar och inte gjort ett skit!! sen åkte jag hem och nu sitter jag vid datorn och försöker planera inför mmin praktik och sen har jag lite skoluppgifter att göra. Igår var jag i stallet med Ingela och hon lärde mej att hoppa  :) jätte kul var det, Höll på att rama av en gång men det gick bra. Ingela ramla av en gång men det såg så kul ut och hon gjorde inte alls illa seg så vi bara skratta :) red i över 1,5 timme och comet va svettig efter hoppningen :) på lördag ska jag dit igen men jag vet inte om jag ska hoppa då utan kanske bara ta en sväng i skogen som ligger en bit bort :)  På söndag åker jag till orsa och det ska bli jätte kul för att min handledare är jätte trevlig  :)

Det kommer alltså dröja 1,5 vecka innan jag bloggar igen för att jag kommer hem på eftermiddagen de n1 maj :)
Jag har faktiskt varit jätte duktig på att packa, allt gick ner i min lilla bag och sen ska jag ha en mindre ryggsäck att ha datan i och andra småsaker som jag aksnek vill ha på tåget dit :) nu måste jag göra klart vissa skolarbeten innan det blir för sent.

Akilles och Spike ska förresten säljas till min kompis Kajsa så dom flyttar på lördag efter att jag varit i stallet.

Just nu ser jag att sopbilen har varit förbi gatan bredvid så den kommer nog hit snart :) skönt att slippa allt jävla grus! NU är det fanimej vår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0