Åk inte ifrån mej!!!

Här sitter jag och gör skolarbeten som jag kommit efter i. tar ledigt i skolan för att jag kände mej så äcklig i morse och ja va på Ingarö då så först tänkte ja åkt till skolan men sen kände ja hur jävla äcklig ja kände mej så jag bestämde mej för att åka hem och duscha och fixa lite skolgrejer innan jag drar til skolan men så kollade jag schemat och då såg jag att ja bara skulle ta lektioner i 1,5 timme innan jag slutar så då känns det onödigt att åka 1 timme fram o tillbaka för att bara vara i skolan 1,5.

Imogron åker min älskling till...ööh...upp och ska åka skidor en hel jävla vecka!!! Kommer sakna honom som fan imorse grät jag och klängde mej fast som en koala på honom för jag ville aldrig säga hejdå. Det är nog ganska bra att ja inte e me honom på en vecka för sen om två veckor ska jag bort i 2 veckor och sen bort 2 veckor igen och efter det 1 vecka, (5 veckor sammanlagt) och sen så får jag nu mer tid till att plugga och så. Ska träffa några kompisar oxå.

Så nu ska ja städa råttburarna och sen duscha. Efter det blir det skolarbeten m.m. och sist ska jag som i går sitta 3 timmar och kolla på Akilles. Efter det så e det kväll och då ska jag vara med familjen. Hoppas Kajsa blir frisk imorgon för att hon och ja skulle ses då. Har ingen lust att rida imorgon känner jag men det var en vecka sen sist så jag får väl dra dit, kanske kan dra me brorsan lr nån för ja tycker det är så tråkigt att vara där själv :(

Hörs sen! Han lust att leka modell framför min spegel (som e 2m hög och ca 4m lång) *hihi*. Kan ta några bilder och lägga upp oxå så får ni se vad jag har för kläder, obs tänk på att jag bara klär mej i det som jag verkligen är bekväm i. inga pennkjolar osv. Jag har bara kläder som e sköna och som man inte svettas/fryser ihjäl i! e dt kallt ute går ja inte runt i nån jävla kjol utan då har jag byxor och ibland långkallingar, allt för att inte frysa och jag äääääääääääälskar mjukisbyxor. det är liksom mitt favvoplagg!!

Tja, sålänge P.S. Jag  HATAR verkligen Jonathans pappa, fråga mej inte varför för det orkar ja inte berätta, ni skulle däremot märka direkt varför jag gör det om ni träffar hans pappa, akta er för hans hjärntvätteri säger ja bara!!!!! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0